2015. december 19., szombat

NUTRI BEJGLI (GLUTÉN,TEJ,CUKOR,SZÓJAMENTES)


Sokadik bejgli receptem :D Készítettem már Nutri free mix per pane lisztből, de múlt héten kaptam egy jó kis ötletet drága Rita barátnőmtől (Hadarik Rita). Azt mondta tegyek zsírt bele, hát gyerekek, hát ez valami csoda lett. Persze amint kihűlt, felvágtam, megkóstoltam.. Azta.. leírni se lehet , ez valami álom finom lett. Négy rudat csináltam, rumos diós, gesztenyés diós, rumos gesztenyés és mákos. Idén már nem lesz több bejglim :D :D :D

Hozzávalók:
50 dkg Nutri free mix per pane
2 dkg édesítő
2 db tojás
12,5 dkg növényi margarin
12,5 dkg zsír (sertés)
2 dl kókusztej - Alpro
1 cs porélesztő

+ töltelék
+ 1 db tojássárgája a kenéshez

Elkészítés:
Az összes alapanyagot jó alaposan kidolgoztam, majd hagytam meleg helyen kelni egy órát.
Majd 4 részre osztottam, lisztezett lapon kinyújtotta adagonként, megkentem töltelékkel, majd sütőpapíros tepsire tettem.
Letakartam, majd hagytam egy órát pihenni őket.
Majd megkentem tojássárgájával, megszurkáltam kis villával, és 180 fokra előmelegített sütőben 30 perc alatt légkeverésen megsütöttem.







A 2016 - os :) Utazik Amerikába.. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése